He's mine.




Hye peeps.
Assalamualaikum semua.
Berjumpa lagi kita pada hari ni. Ceewahh. hihihi
Hari ni ina ada story nak cerita.
Opss , lupa nak gitau. 
Tajuk entry ina kali ni he's mine.
Apa tu ? hahaa.
Kalau korang nak tahu, sekarang ina dah tak single.
It's taken by Asyraf Danish.
Semua ini bermula dri Fb, yg pada mulanya berkomen digbr.
Kemudian, berchatting dan bertexting.
And then, muncul stu perasaan. 
Secara tidak langsung dah bergelar gf dia. hihihi.
Bagi ina, dia lain daripada ex-2 ina.
Sesibuk macam mana sekali pon, dia pasti ada masa utk ina. 
Tiap-2 hari.
Itu yang menyebabkan ina suka kat dia.
Tapi kan, dia ni kuat jeles yang teramat sangat.
Tpi jeles tanda sayang kan. hehee
Dia ni sangat mengada, dia caring, manje, suka merajuk tapi merajuk dia ada masa. hahaa
Ina sayang dia sangat-2.
Sebelum ni, ina pernah berharap yg dia akn jadi future boyfriend ina.
Dan semuanya menjadi kenyataan.
Ina harap semua ni bukan untuk sementara tapi selamanya.
Insyaallah kalau ada jodoh. Amin.
Tapi jarak kitaorang tersangatlah jauh.
Dia asal Terengganu tapi dia stay Johor n family dia stay Kl.
Dia pernah gitau yg jarak bukanlah pemisah antara kita.
Kekadang , ina benci dia sebab dia ada cakap pasal ex dia.
Hurmm, ina tahu dia still xdpat lupakan ex dia tapi ina xkuat untuk dengar semua tu.
Perempuan mana kan boleh dengar bf dia ckp psal ex dia.
Saya harap awal xulang dah semua tu.
Saya harap awak lain daripada lelaki yang pernah saya jumpa sebelum ni.
Saya harap awak betul-2 sayangkan saya.
Dengan kesempatan ini, saya nk berterima kasih dekat awak.
Sebab awak selalu happykan saya, temankan saya, ada masa untuk saya dan banyak lagi.
Saya harap satu hari nanti awak dapat lupakan ex awak n segala kisah lama.
Saya tahu bukan senang tapi saya akan tunggu.
Saya harap awak di sana setia dengan saya.
hurmmm, ina pon xtahu dah nak story apa lagi sebab dia dah gelepor dah. hahaa
Awak, saya nak on the phone ngan awak boleh ?
Teringin nak cakap dengan awak.
Klah sampai disin sahaja entry ina kali ni.
Thanks sebab sudi singgah blog ina.
Salam (:


sudaa bace , like sayangg :)